reklama

Moje skúsenost s využitím slobodného a otvoreného softvér

Slobodný či zatvorený?

Písmo: A- | A+

Opäť raz zaujímavá téma o tom, či sa na školách venovať tomu čo je zadarmo alebo tomu čo je platené? Tomu čo používa každý a je to platené alebo tomu čo používa málokto a je zadarmo?

Teda o mojich skúsenostiach s využitím slobodného a otvoreného softvéru v škole.

Môj názor pre urýchlenie diskusie na túto tému je, že na školách by sa malo požívať to čo žiakovi v praktickom živote pomôže dosahovať výsledky, ktoré očakáva. Je v podstate jedno či to bude platené alebo zadarmo.

Ja sa snažím žiakov naučiť princíp fungovania - vo väčšine prípadov na platenom softe ale občas pre zábavu aj na neplatenom ... zatiaľ deti výraznejší rozdiel nepocítili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Žiak na ZŠ ide do života o 10 rokov - má teda vedieť používať veci, ktoré bude o 10 rokov potrebovať.

...


Boris Hnila

Boris Hnila

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som učiteľ hľadajúci riešenia. Som človek, ktorý rád diskutuje. Som žiak, ktorý sa rád učí. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu